Vil du prøve?

gun, tactical, handgun-3540785.jpg

Prøveskydning

I Assens Skytteforening kan du altid komme forbi og prøve, om skydning det er noget for dig. Vi har åbent for alle om mandagen fra 18:00 og vi anbefaler du kommer tidligt, så vi kan tage os af dig.

Vi tilbyder skydning med riffel og pistol i forskellige kalibrer. Det er op til dagens skydeleder, at vurdere hvor man starter. Du bestemmer dog selv hvorvidt det er pistol el. riffel.

Du kan skyde 3 gange før du skal melde dig ind, og søge tilladelse hos politiet. Bemærk, at vi er forpligtede til at registrere alle dine besøg.

Skydning for børn

Vi har mange børn, som går til skydning i Assens Skytteforening. Vi ser at det fremmer trivsel, koncentration og ansvarsfølelse.

Vi ser at børn kan begynde allerede fra 7 år med salonriffel.

ammunition, pistol, weapon-2004236.jpg

Pris?

Prisen på en prøveskydning afhænger af hvad du ønsker at skyde, og hvor meget. Til højre ser du eksempler på, hvad det typisk koster.

• Pistol: 200,-
  • Riffel: 100,-
Prisen svinger efter dine ønsker. Efter man har meldt sig ind i foreningen falder omkostningerne.